fredag 8 februari 2013

I dag kanske jag stjäl dig!

Vet inte ens hur kosher det är att göra så här, men jag kände att jag ville fylla ut mitt persongalleri med lite bilder, så nu sitter jag här och googlar efter bilder på människor som får låna sina ansikten till mina karaktärer. Alltså - det är bara till min egen personliga pärm, inget jag kommer att dela med mig till andra. Försökte teckna mina figurer först men insåg att det INTE är min talang. Nu lånar jag lite bilder på nätet i stället och låtsas att personerna heter Jocke, Kicki, Anita osv.

Konstiga saker märker man dock. Googlar man "blond mullig" får man en träff på Anna Anka? "Blond tjock" gav mig Jennifer Aniston??? Andra sökningar som "blond fet" och "blond fetto" var inte bättre. Utifrån detta kan jag bara konstatera att jag måste vara ett superdupermegatjockfetto.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar