fredag 5 april 2013

Mitt liv står på paus

Tänkte bara utifall någon stackare som hamnar här undrar varför det plötsligt blev så tyst från mig att jag skulle skriva ett snabbt inlägg. Det har inte blivit något skrivet på länge, först var det bara lättja, men just nu står hela mitt liv på paus.

Den 24 mars förlorade min syster kampen mot cancern. Hon skulle ha fyllt 55 år nu i maj. Det är så tungt och svårt och just nu orkar jag inte med. 2013 skulle bli året då mitt liv förändrades ... men jag menade ju inte så här!

Återkommer när jag samlat styrka.

Hittade ett bra citat i går när jag googlade:

"Även sorgen kan bli en kraftkälla, om vi övervinner dess förlamande inverkan och trotsar dess lockande till medömkan med oss själva."
Jakob Billström 


Jag ska komma dit. Så småningom.

Har du en slant över? 
http://www.cancerfonden.se/

Förbannade jävla vidriga sjukdom. Dra åt helvete!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar