onsdag 6 februari 2013

Det står still

Ibland känns det verkligen som om hjärnan tagit semester. Okej - det har varit mycket i verkliga världen den senaste tiden så lite ursäkt har jag kanske för att det inte blivit så mycket skrivet. Helt bortkastade dagar har det dock inte varit. Jag har jobbat på med boken och jag är i det närmaste klar med novellen. Dessutom har jag läst en del. Även det behövs.

Jobbigast just nu är att jag känner att det jag skriver inte blir bra men jag försöker intala mig själv att det inte gör så mycket. Huvudsaken är att storyn går framåt och så kan jag ta finliret senare.

I morgon (tror jag) är en hemmadag. Inga möten med skolan. Inga läkarbesök. Inget annat som stör. Det får bli heldag med kaffe och min laptop. I morgon ska jag SKRIVA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar